fredag 5. mars 2010

Brud?

Jeg fikk en forespørsel på brudesmykker fra kusinen til mannen min som giftet seg i August i fjor (2009). Hun beskrev for meg hvordan hun ville ha de og resultatet ble hun veldig fornøyd med. Jeg fikk desverre ikke muligheten til å se de på henne på selve dagen p.g.a at jeg var over termin med minstemann. Men jeg fikk se bilder, og hun var nydelig :-) Her er hennes kjede og armbånd. Hvite og sølvperler på lintråd med et stort glasshjerte som hun kunne ta av og på hvor hun ville på kjedet. Armbåndet har de samme perlene som kjedet.



Her er smykkene som hennes to døtre brukte, de var brudepiker og utrolig skjønne. Jeg brukte de samme perlene, men i mindre størrelse. Også glasshjertet er mindre. Armbåndet fikk en blomst i stedet for en rondell.


                                       

Jeg satt en kveld og lurte veldig på hva jeg skulle bruke de flotte mellomdelene med swarovski-stenene til. Jeg så for meg mye jeg kunne lage ut av de.... Jeg endte tilslutt opp med dette. Jeg synes det passer fint til en brud som vil ha noe anderledes. Tanken var at jeg også skulle lage et kjede i tillegg, en kopi av armbåndet som sitter helt inntil halsen. Jeg er ikke sikker enda....
Pris på dette er 700,-




1 kommentar:

  1. kan tenke meg bruden var fornøyd!
    det var helt nydelig.. du er så flink!

    SvarSlett