søndag 14. mars 2010

Fra mye til lite


Solgt
Dette selger jeg for 600,-



Solgt
Disse selger jeg for 300,-
Blomsten finnes i flere farger og har en liten swarovski sten i midten, perlene på smykkewireren er også i swarovski.

Tilgjengelig
Dette er et stoort anheng i glass, tredd på en skinnsnor. Pris 200,-

Noen ganger er det mye jobb med kjedene og veien til det ferdige restultatet har vært preget av frustrasjon, engasjement, oppgløddhet...og til slutt et stort smil. Når smilet kommer da vet jeg at det er ferdig....sånn skal det bli!
Andre ganger er det enkelheten som står i fokus, men allikevel kan den også til tider være utfordrende....passer den der eller passer den der??? Valgets kval.
Jeg har virkelig sittet og revet meg i håret av håpløs frustrasjon når jeg står fast i utførelsen..... Men jeg ville aldri selge eller gitt bort et smykke jeg ikke var 100% fornøyd med :-)

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar