tirsdag 2. mars 2010

På tide å starte

Så var det tid for første innlegg, hvis jeg rekker. Med en liten tass på snart 7 mnd i hus er det ikke lett å finne ledig tid til blogging og andre puslerier. Men uansett...
Jeg har lenge tenkt å lage en egen blogg for smykkene mine. Hobbyen startet for en del år siden med veldig enkle kjeder og jeg fant fort ut at her kan jeg virkelig bruke fantasien og mine evner. Som jeg har nevnt et annet sted her inne så er noen av smykkene jeg legger ut bilder av solgt. Men jeg legger de ut for å vise de som eksempler på hva jeg kan lage. Og det er ingen begrensninger på fargevalg eller utføringer. Finner du et kjede du liker veldig godt, men synes fargen ikke passer deg? Ingen problem.... Jeg lager det samme i den fargen du ønsker.
En annen ting er at ingen smykker er like...stort sett. Det er som regel små forandringer i utvalg av perler og former. Så det smykket DU velger, er det ingen som har maken til. Jeg lager også sett som passer sammen...kjede, armbånd og ørepynt.
Prisene varierer litt fra smykke til smykke. Det er p.g.a materialer og hvor lang tid jeg har brukt på det. Noen smykker kan ta dager å lage, mens andre kan jeg lage på bare noen timer, så jeg justerer prisen i forhold til det.

Håper du ser noe du liker og jeg setter pris på tilbakemeldinger uansett. Vil du bestille noe så gi meg et pip om hva du ønsker, så finner vi ut sammen hvordan det vil bli :-) Ha en strålende dag!!

2 kommentarer:

  1. masse fint du lager Anne, som alltid!!
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Hanne :-) Jeg fikk meg endelig en blogg jeg også :-)

    SvarSlett